خـــداحـــافـــظ

دوســـتــای عزیــــــــــــــــــــــــــــزم مــن ایــــــن مدت بــایـــــد خودمو بــــــــرا  

 

کــــــنـکـــور آمــــاده کـنــم پــــــس زیـاد نــمیــــــام ایــــــــنـــــــجــــــا امـــا شـــما هـا  

 

هـــم نـــامـــردی نــکــنـــیــن مـــارو فـــرامــوش نــکــنـــیــد 

 

 

 

 نــظـــر یـــادتـــون نـــلـــه 

دشمنانت را فراموش کن


دشمنانت را فراموش کن، 
تنها کسی که می‌تواند تو را به خاک سیاه بنشاند، 
یک دوست کاملا مورد اعتماد است

مــن اشـــتـــبــاه کـــردم

بــه مــن نـگـو نـمـی خـوام اسـمـی ازتـ بـیـارم

هر چـی کـه بــود تــموم شـد نــگـو دوسـتـــ نــــدارم

هــمـش نــگـو نــمــی خــوام بــه پـای تــــو بـســوزم

مــن اشـــتـــبــاه کـــردم عاشــقــتـــم هنــــوزم

 

 

شما چطور؟

کسی که تنشو از تو دور میکند تا دنبالش بری باکره نیست 

 

 و کسی که از علاقه تنشو در اختیار تو میگذارد فاحشه نیست 

 

 من به فاحشه بودن ذهن باکره ها وباکره بودن ذهن فاحشه ها اعتقاد دارم  

شما چطور؟

لبخندهایت رابزن ...

لبخندهایت رابزن جانانه نگاهش کن عاشقانه هایت را بگو برایش… 


فقط آن لباسی که من دوست داشتم رابرایش نپوش..،!  

تــوروخـــــــــــــــــدا

 

 

چقدر دلم می خواهد نامه بنویسم

 

چقدر دلم می خواهد نامه بنویسم 


تمبر و پاکت هم هست 

 
و یک عالمه حرف 


کاش کسی جایی منتظرم بود . . . 

 

 

 


بارانی ات را بپوش

بارانی ات را بپوش و در آغوشم بگیر . . .
 

ابر ، ابر گریه دارم . . . !

 

 

عروسکم نشدیم

عروسکم نشدیم عشقمون از شدت علاقه محکم بغلمون بگیره 

 

 

حسرت

دختر: شنیدم داری ازدواج می کنی .. مبارکه .. خوشحال شدم شنیدم.. پسر: ممنون...انشالله قسمت شما..

دختر: می تونم برای آخرین بار یه چیزی ازت بخوام؟؟؟
...
پسر: چی می خوای؟

دختر: اگه یه روز صاحب یه دختر شدی می شه اسم منو روش بذاری؟        


پسر: چرا؟ می خوای هر موقع که نگاش می کنم ..صداش می کنم درد بکشم؟؟

دختر: نه.. آخه دخترا عاشق باباهاشون می شن..

می خوام بفهمی چقدر عاشـــــقت بودم...
    

 

 

 

گول دنیا را نخور

گول دنیا را نخور ماهیان شهر ما از کوسه ها وحشی ترند  

بره های این حوالی گرگ ها را میدرند  

سایه از سایه هراسان در میان کوچه ها  

زنده ها هم آبروی مردگان را میبرند

دلتنگ که باشی

دلتنگ که باشی هیچکس جز دلدارت به دادت نمیرسه.... 


دلداده تمام دلتنگی هاتم،،،،،  

 

فقط باش….

فقط باش…. 


همین که هستی کافیست…! 


دور از من…..! 


بدون من….! 


چه فرقی میکند؟؟؟ 


گل میخری!! خوب است!! 


برای من نیست؟! 


نباشد!!! 


همین که رختمان زیر یک آفتاب خشک میشود کافیست….. 


دلخوشم به این حماقت شیرین….  

 

بوسه

 نیازمند لبت،جان بوسه خواه من است / نگاه کن به نیازی که در نگاه من است

 

 

 

بی ارزش

عشق هایت را مثل
 

کانال تلویزیون عوض می کنی
 

و افتخار می کنی، 


که عشق برایت این چنین است ! 


و من می خندم … 


به برنامه هایی که هیچکدام ، 


ارزش دیدن ندارند . . .

دلتنگ

تاحالاشده.... دلت براش به حدی تنگ شه   

که بی اختیار راه بی افتی و بری جاهایی که باهاش قدم می زدی  

 قدم بزنی .... فقط به این امید که شاید ببینیش......   

 

لعنتی...........

امشب 


دیوانگى در من بالا زده! 


نه سکوت
 

نه موسیقى
 

نه حتى سیگا ر … 


هیچ چیز و هیچ چیز 


این دیوانگى را تسکین نمى دهد 


جز عطر تنت لعنتى …

 

  

بی خیال...

وقتی صدایش می کنی، نمی شنود
 

وقتی به دنبالش می روی، نمی بیند 


وقتی دوستش داری، به فکرت نیست 


اما... 


وقتی می شنود که دیگر صدایت گرفته 


وقتی می بیند که خسته در راه افتاده ای 


وقتی به فکرت هست، که دیگر نیستی